środa, 10 maja 2017

koszula w dwóch wydaniach


Dziś dwie stylizacje z koszulą - jedna elegancka, druga bardziej sportowa. W pierwszym przypadku na czarną koszulę założyłam płaszcz, a w drugim porwaną kurtkę dżinsową, a w pasie zawiązałam koszule ze wzorem moro.
Całość w obu wersjach dopełnia biżuteria tomasdelarocha.
Która wersja bardziej się Wam podoba ?:)

Płaszcz - klik/  kurtka - klik/  koszula - klik/  kolczyki - tomasdelarocha/  pierścionki -tomasdelarocha/  naszyjnik - tomasdelarocha, bransoletka - tomasdelarocha












3 komentarze:

  1. Bardziej przemawia do mnie pierwsza wersja, ale kurtka i tak jest świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wersja koszulki z beżowym płaszcze bardziej przypadła mi do gustu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz:) Świetny zestaw, bardzo podoba mi się pierwsza propozycja:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń