czwartek, 9 marca 2017

czekając na wiosnę


Mimo, że jestem alergikiem nie mogę się już doczeka wiosny. Ciągłe wiatry i szaro-bura pogoda kiepsko na mnie wpływają, a dokładnie mam ciągłego lenia ...
Płaszczyk złowiłam na wyprzedaży i jestem z niego bardzo zadowolona, głównie dlatego, że nie jest karmelowy. Pewnie to dziwnie brzmi zważywszy na to, że jest to teraz przebój, no cóż, czasem fajnie jest się wyróżnić w tłumie czymś troszkę innym.
Bluzka jest ostatnio moją ulubioną, ma bardzo modne teraz falbanki, ale jednocześnie nie są one przesadzone. Jedyną jej wadą jest to, że się dość mono gniecie, co zresztą widać na zdjęciach :)

A na koniec mam dla Was niespodziankę - 10 % kod rabatowy "followthefashion" na zakupy w sklepach sakolife.pl blackfashion.pl colorfashion.pl  kingfashion.pl i xlfashion.pl. 

Zapraszam na mój profil na Instagramie oraz Facebooku.  

Płaszcz - Medicine/ Bluzka - TopSecret/ Spodnie - TopSecret/ Okulary - Tosave / Koszulka - Tosave / Bransoletka - Milimilu 
klik












8 komentarzy:

  1. super płaszcz :) www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz racje plaszcz jest swietny :))))i stylizacja z nim wypadla rewelacyjnie :))) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszczyk ma piękny kolorek :-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  4. Całość przemyślana, ale dla odmiany skupię się na okularach - świetne. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ŚLICZNY PŁASZCZYK!!! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń