środa, 22 lutego 2017

koszulka z kotkiem i kod rabatowy na słodkości



Dzisiejsze zdjęcia nie powalają jakością,były robione na szybko bo ja się ubrałam już prawie, że wiosennie, a pogoda wiosenna jeszcze nie jest :)
Ja nie trudno zgadnąć bardzo lubię koty - to już drugi zestaw z ich udziałem :)  
Do tego zestawu dobrałam srebrną bransoletkę z hematytami  z milimilu, która fantastycznie sprawdza się zarówno w sportowych jak i bardziej eleganckich zestawach
 Już za dwa tygodnie dzień kobiet, z tej okazji mam dla Was kod rabatowy na słodkości ze strony Chocoboks - przy zakupach wystarcz wpisach "ChocoVelgidDK17".

Kurtka -  Klik/ Okulary - Klik/ Koszulka - Tulzo/ Bransoletka - Milimilu











7 komentarzy:

  1. Super wyglądasz :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest ta kurtka <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. o fajne legginsy widzę :) www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie się prezentuje ta stylówka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy2/27/2017

    😻😽

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna! :)

    Zapraszam również do siebie http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa stylizacja :)
    Koszulka z pięknym motywem.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspo.com

    OdpowiedzUsuń