czwartek, 29 grudnia 2016

futerko w panterkę


Muszę się Wam przyznać, że jeszcze niedawno wzór panterki na ubraniach był dla mnie symbolem kiczu i tandety. Jednak człowiek robi się starszy, gusta się zmieniają, no i moda się zmienia. Jakiś czas temu do łask wróciły sztuczne futerka, teraz czas i na panterkę. A w tym futerku z Rosewholesale to się po prostu zakochałam :)
 Skoro futerko jest tak bardzo wyraziste reszta zestawu jest  w ciemnych kolorach, a biżuteria delikatna. Bransoletka i naszyjnik to dzieła polskiej firmy Milimilu, którą Wam serdecznie polecam :)

futerko - klik/ marynarka - Medicine/ biżuteria - Milimilu.pl/ buty - klik/ okulary - klik/ torebka - klik/ zegarek - klik 


Zapraszam na mój profil na Instagramie oraz Facebooku :)






12 komentarzy:

  1. Futerko naprawdę bardzo ładne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne! A ciepłe jest? Czy bardziej nadaje się na plusową temperaturę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dosyć ciepłe, ale nadaje się bardziej na temperaturę jaka jest obecnie, na mróz bym go raczej nie założyła :)

      Usuń
  3. fajne to futerko i wygląda na bardzo ciepłe :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się to futerko podoba www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne to futerko <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń