niedziela, 13 listopada 2016

13 / 11 / 2016


Czas jakoś ostatnio bardzo szybko leci (a może to ja bardzo szybko się starzeje P), mam wrażenie, że jesień zaczęła się przed chwilą, a tu już zaczyna padać pierwszy śnieg.

Już niedługo  w sklepach znów będą wojny o najlepsze prezenty. Jeśli jeszcze nie macie pomysłu to polecam grawerowane dodatki z pesonagifts, ich portfele są przepiękne :)
Na świąteczne zakupy polecam również sklep Dreslily, jest tam wiele promocji :) 

płaszcz  - klik/ bluzka - TopSecret/ portfel -PersonaGifts/  Okulary - Natydress








7 komentarzy:

  1. Fajna stylóweczka, buty przykuły moją uwagę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie zestawy :) bardzo podoba mi się marynarka i bluzka :)
    masz rację, czas bardzo szybko ucieka. Ja powoli zaczynam planować listę prezentów :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kapelusz! ;)

    http://nolifewithoutlittlethings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, bardzo mi się spodobał Twój płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny zestaw, prosty ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń