niedziela, 17 lipca 2016

yellow skirt


Tęsknie za czasem, gdy na lato mówiłam wakacje ... Ostatnio jestem mocno zabiegana z jednej pracy biegnę do drugiej,  mam jednak to szczęście, że robię to co lubię - choć nadmiar dobrego też bywa szkodliwy ;)
Spódnica z dzisiejszego postu to moja zdobycz z wyprzedaży. Urzekł mnie jej kolor - w końcu jakaś odmiana od mojej bezpiecznej strefy (czarny, szary i biały)

Zapraszam na moje konta na facebooku i instagramie :)







Spódnica -House
Top - H&M
Bransoletka - Parfois
Buty - Tamaris
Torebka - Cervandone.pl

9 komentarzy:

  1. Spódnica prezentuje się genialnie ! Pasuje Tobie takie krój zdecydowanie. Ja za rok już nie będę mieć wakacji, dlatego w tym roku korzystam ile mogę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wychodzić spoza tej "bezpiecznej strefy" - czasem trzeba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. This skirt is so colorful and cool for summer
    http://dimplekhadi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie się prezentuje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. spódnica ma świetny fason i kolor :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam u siebie za taką długością spódnicy, ale w Twojej stylizacji wygląda super - i ten limonkowy kolor - TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor spódnicy faktycznie zachwyca, niestety długość przy moim wzroście kompletnie odpada ale Ty zdecydowanie wyglądasz super:)
    Zapraszam do mnie
    http://www.mylittleplanet15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna spódnica - lekki letni kolor

    OdpowiedzUsuń
  9. Chociaż rzadko nosze midi to taką spódniczkę chętnie bym sobie kupiła. Spodobała mi się chyba głównie ze względu na kolor, no i te guziczki :) ma w sobie to coś

    OdpowiedzUsuń