niedziela, 6 marca 2016

spring I miss you


Mam już zdecydowanie dość tej szaro burej pogody za oknem i nie mogę doczekać się wiosny - co jak na alergika jest dość dziwnym wyznaniem ;)W sobotę wybrałam się na wiosenny spacer, co prawda ptaki dają już piękne koncerty ale więcej oznak nadchodzącej wiosny nie zauważyłam. 

Nadchodząca wiosna to idealny czas na zakupy ;), w związku z tym chce się z Wami podzielić informacją, że sklep Cervandone oferuje rabat 50 zł na pierwsze zakupy.

Przypominam również o wciąż trwającym konkursie, w którym można wygrać wybraną bransoletkę ;)













kurtka - Reserved
leginsy - Reserved
bluzka - Dibudiba
plecak - Dibudiba
Kubek - Dibudiba 
Apaszka - sh 

11 komentarzy:

  1. U mnie dzisiaj w końcu zawitała wiosna, Ciekawa stylizacja. Podoba mi się bluzeczka:)
    Pozdrawiam !

    https://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam bardzo ładne zdjęcia. Masz dobry gust. <3
    Zapraszam do mnie:
    http://cowglowietonakartce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy3/09/2016

    Urocza koszulka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, fajna stylizacja :)
    Ja lubię zimę natomiast jednak wolę piękną, kolorową wiosnę :)
    natalialukasiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna koszulka!

    sisters-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna koszulka:) ja też już tesknie za wiosną :(

    OdpowiedzUsuń
  7. ja takze mam nadzieje,ze wiosna przyjdzie i to szybciutko. super apaszka:)
    zapraszam do mnie
    www.kastyylia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia <3
    https://ruudegirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń