niedziela, 27 marca 2016

27/03/2016

Od kilku dni rano za oknem słyszę piękne świergolenie ptaków - wiosna! Mam nadzieję, że sezon alergiczny będzie dla mnie łaskawy ;)
Dziś mam dla Was kilka zdjęć które zrobiłam podczas Wielkanocnego spaceru - trzeba było rozchodzić te wszystkie mazurki i serniczki :)

kurtka - Top Secret/ komin, koszulka, leginsy - Reserved/ torebka cervandone/ okulary - e-okulary

Jeśli planujecie wiosenne zakupy to przypominam, że cervandone oferuje 50 zł rabatu na pierwsze zakupy ;)























Zapraszam na mój profil na facebooku oraz instagramie

15 komentarzy:

  1. Cudownie wyglądasz, piękne futerko! <3
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, w końcu wiosna :) Świergolenie ptaszków jest przeurocze :) wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny wiosenny look
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Wersja ze sweterkiem bardziej mi się podoba .

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana zachwycasz <3 Wyglądasz wspaniale, masz piękną kurteczkę.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. kurtka świetna :)

    aniaanaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Amazing outfit :) I love your bag!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny zestaw no i świetna figura!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. B.ładnie i zgrabnie wyglądasz. Świetne futerko i kolory zestawu! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne okulary:) Wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna stylizacja!:))

    http://kasztanowydomek.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Futrzaki i futerka uwielbiam pod każdą postacią :) pzdr
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń