sobota, 2 stycznia 2016

it's cold outside


Zima nas jak na razie nie rozpieszcza, mimo braku śniegu jest zimno, wiec wybierając się na weekendowy spacer postanowiłam ubrać się na cebulkę. 
 Oprócz dwóch kamizelek (tak, jestem zmarźlakiem :)) dzieki którym było mi cieplutko założyłam longsleeve z uroczym zimowym nadrukiem. 

longsleeve - Meet the llama/ kamizelka - sh/ kurtka - house/ leginsy - Reserved/ buty - sh/ okulary - high colors 
 















Gdy jest się straszliwym zmarźlakiem doskonałym rozwiązaniem jest kominiarka, no chyba, że ktoś przypadkiem uzna nas za terrorystę :)
 Zapraszam na mój profil na Instagramie oraz Facebook'u.

10 komentarzy:

  1. masz prześliczne buty :* muszą być starsznie wygodne ! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. urocza stylizacja, piękny zestaw, zapraszam do siebie :) i życzę szczęśliwego nowego roku http://lookcookday.blogspot.com/ pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne i na pewno ciepłe buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Slonce?! Jak ja dawno tego nie widziałam. Sniegu brakuje, ale rzeczywiscie zimno. Odczuwam to nawet w swoim pokoju (zle ogrzany dom, wynajem beh). Fajne buty XD
    Mój blog
    Mój fanpage
    rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Śiliczna stylizacja oraz zdjęcia.
    Najbardziej spodobała mi się kurtka,
    ma taki piękny dziewczęcy kolor :))

    http://wikimaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy1/03/2016

    Urocza bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nieźle wyglądasz. ;) u mnie też masakrycznie zimno jest, ale przy Tobie wyglądam jak mały bałwanek, tak mocno opatulona jestem. i śniegu też nie ma, ale to akurat bardzo mnie cieszy. :))
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. what a lovely post my dear
    your style is so inspiring
    lovely :)
    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna stylóweczka :)
    Zapraszam do siebie byc-twoim-marzeniem.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń