sobota, 15 sierpnia 2015

white and beige


Gdy temperatura na zewnątrz zadaje się przekraczać 100 stopni nie ma co szaleć z wymyślnymi stylizacjami, najlepszym wyborem jest to, co jest najbardziej przewiewne. 
Beżowe spodenki połączyłam z białym topem mgiełką, całość ożywia kolorowa bransoletka. Dobra rada - ubrania z elementami skórzanymi nadają się lepiej na letnie wieczory niż upalne przedpołudnia :)

Zapraszam na mój profil na Facebooku oraz Instagramie.










Top - Tiffi
Spodenki - Reserved
Buty - ccc
Torebka - Puccini
Bransoletka - prezent
Okulary - eOkulary

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zdjęcia! Zapraszam do mnie! http://sound-of-life-by-berry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie klasyczne połączenia :)
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja, idealna na upały :)
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się te zdjęcia ;)
    Obserwujemy? ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjecia , zakochałam się w torebce <3
    wana-wanaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy8/19/2015

    co za nogi ....

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękno tkwi w prostocie ;)
    Lubię takie zestawy, są ponadczasowe i eleganckie, ale bez zadęcia :)

    OdpowiedzUsuń