niedziela, 2 sierpnia 2015

ubieram się na czarno, bo jestem z nocnej straży


Co do tytułu dzisiejszego posta - długo się opierałam, ale "Gra o tron" w końcu i mnie wciągnęła. 
Jak już pewnie zauważyliście czarne ubrania stanowią większość w mojej szafie, mimo, że od czasu do czasu urządzam bunt i kupuję jakaś różową koszulkę to i tak koniec końców jeśli ją założę to pewnie do czegoś czarnego.

Zapraszam na mój profil na Facebooku oraz Instagramie.










Spodnie - Zara
Bluzka - Reserved
Okulary - eOkulary
Buty - Nessi
Torebka - Puccini


5 komentarzy:

  1. Czasami też lubię ubrać się na czarno, ponadczasowy kolor a ty świetnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie i stylowo wyglądasz! W czerni Ci do twarzy. Pozdrawiam i zapraszam też do mnie: http://anulapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Non stop chodzę na czarno ! Wszystkich już to złości, bo ileż można. A można :) Czern dodaje uroku. Świetny strój.. I torba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zaczynam odłączać się od czerni na szczęście. Dobrze się w niej czuje i nieraz i tak kończę cała na czarno lecz teraz trzymam się dziewczęcego looku. Świetna torebka!
    stylizacje-zyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo ładna figurę :) w czarnym Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń