niedziela, 12 lipca 2015

12 / 07 / 15


W sobotę odwiedziłam na chwilę Ciechanów, gdzie udało mi się zrobić kilka ujęć mojej stylizacji na zamku książąt mazowieckich. Zamek w chwili obecnej jest w trakcie renowacji i z przykrością muszę stwierdzić, że moim zdaniem przyniesie ona więcej złego niż dobrego - w planach jest dodanie tylu nowoczesnych elementów, że to aż boli ... A co Wy myślicie o takim łączeniu nowoczesności z zabytkami? 

Zapraszam na mój profil na Instagramie oraz Facebooku.


















Spodnie - Pull & Bear
Bluzka, pelerynka - Zara
Kamizelka - Second hand
Tenisówki - McArtur
Szpilki - pantofelek24
Okulary - eOkulary

10 komentarzy:

  1. Super zdjęcia, ciekawa stylówka, lubię takie.

    Zapraszam do mnie -----> http://monicabelle.blogspot.com/
    Jeżeli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna koszulka, no i buty też bardzo mi się spodobały! :)
    Fajne miejsce, sama osobiście tam nie byłam.

    conowegoumarty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Również uważam, że jeśli coś jest tradycyjne i zabytkowe to nie powinno się tego ulepszać jakimiś technologicznymi nowinkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszulka ma bardzo ciekawy motyw.
    Fajny,aktywny odpoczynek :)

    Pozdrawiam
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten zamek! Moze zmieny nie będą takie złe na jakie wyglądają :)

    MOWMIKEJT.BLOGSPOT.COM <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie zdjecia ! Obserwuje ;)

    stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia

    http://justine-and-nicole.blogspot.com/?m=1 zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy7/20/2015

    Fajny ten zamek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałam cie do LBA więcej na moim blogu prinfash.blogspot.com a pytania masz te same

    OdpowiedzUsuń