sobota, 27 czerwca 2015

Escape from reality.



Na większości blogów pojawiają się teraz stylizacje idealne na festiwale albo wakacyjne wyjazdy. 
Dzisiaj mam dla Was stylizacje nadające się właśnie na wakacyjny koncert czy też podróż pociągiem  - ja osobiście bardzo lubię podróże pociągiem, są mniej męczące i można poznać kogoś ciekawego :)
Głównym elementem stylizacji są podarte spodnie (w wersji niepodartej mogliście widzieć je tutaj) i flanelowa koszula, w zależności od zmiany innych elementów będziecie mogli zobaczyć jak zmienia się charakter całej stylizacji.

Zapraszam na mój profil na Instagramie oraz Facebooku.

On most blogs now appear posts about festival or summer trip fashion.
Today I have for you photos of stylization great for a concert or train trip – I really like travel by train is not so tiresome and we can always meet someone interesting:)


























Spodnie - Second hand + diy
Koszula - Reserved
Czarna koszulka - Tiffi
Biała koszulka - Medicine
Tenisówki - nn
Szpilki - pantofelek24
Bransoletka - Szpilka
Okulary - eOkulary



12 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja
    Pozdrawiam,madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie sliczne są te zdjecia. Podoba mi się ta niebieska koszula

    http://justine-and-nicole.blogspot.com/?m=1 Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia i outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się takie połączenie, ale ja osobiście jestem zwolenniczką trampek i właśnie one dopełniały by moją stylizację :D
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna koszula :)


    http://bajecznyblogagnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super outfity :)

    http://kamcziks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne miejsce na zdjęcia! :)
    Super stylizacja,
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe stylizacje, takie są najlepsze- wygodne i dobrze się wygląda! :)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się podoba, czasem sama się tak ubieram ;)

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Outfit świetny , najlepsze są w nim spodnie !<3

    wana-wanaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń