poniedziałek, 18 maja 2015

spacer po Olsztynie

Jak wspominałam Wam w ostatnim poście, w miniony weekend odwiedziłam Olsztyn. Mimo tego, że studia kończyłam w innym mieście, kortowiada to moje ulubione juwenalia :)
Obowiązkowym punktem każdej wycieczki jest oczywiście spacer po starym mieście ( nawet, jeśli tą starówkę się już dobrze zna:P), i własnie z tego spaceru mam dziś dla Was kilka zdjęć.
Zdjęć z samej górki kortowskiej tu zabraknie z prostego powodu - nie nadają się do publikacji :)

Zapraszam do polubienie mojego profilu na Instagramie oraz Facebooku.

 










Tej kawie nie sposób było się oprzeć :)



Kurtka - Top Secret
Koszulka - Shameless
Spodnie - Reserved
Torebka - nn
Buty - Mc Artur
Okulary - eOkulary
Apaszka - sh



7 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia! Olsztyn to piękne miasto.


    × Zapraszam na xnatg.blogspot.com ×

    OdpowiedzUsuń
  2. aż żałuję,że mieszkam na drugim końcu Polski ;/

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujący post a miejsca na zdjecia wybrałaś poprostu przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie byłam w Olsztynie, ale wszystko jeszcze przede mną. Z twoich relacji zapowiada się bardzo ciekawie. Bardzo fajnie wyglądasz kochana.

    Pozdrawiam
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie ;)
    http://kasiakinga19.blogspot.com/2015/05/marzenia-trzeba-speniac.html

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie wyglądasz, niesamowicie. piękne zdjęcia
    zapraszam na nowy post przy kawie :)
    czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście? będę bardzo wdzięczna

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Staromiejska zarosła :) Bardzo lubię odwiedzać Olsztyn, to moje miasto rodzinne :)

    OdpowiedzUsuń