niedziela, 4 stycznia 2015

wspomnienie jesieni


Pamiętacie, że jeszcze chwilę temu była piękna złota jesień, a nie taka dziwna bezśnieżna zima?
Dziś zdjęcia stylizacji, która została wykorzystana we wrześniu podczas mojej obrony :)
Czarną sukienkę kupiłam przypadkiem i jestem z tego zakupu bardzo zadowolona, wystarczy pobawić się dodatkami i z eleganckiego stroju możemy zmienić ją w ciuch idealny na wieczorne wyjście do klubu :)









Kurtka - Top Secret
Sukienka - Taranko
Buty - Wojas
Torebka - Puccini

24 komentarze:

  1. Fajny ten "futrzak" ^ ^
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję obronienia się (wiem, że to było we wrześniu, ale nie gratulowałam prędzej)! ;)
    Sukienka śliczna. lubię takie bazowe małe czarne ;) piękna kurteczka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Na gratulowanie nigdy nie jest za późno :)

      Usuń
  3. świetny ten post! :D
    fenomenalnie prowadzisz bloga i spełniasz się w ty m :)
    życzę dalszych sukcesów
    może wspólna obserwacja? jesli tak to zaobserwuj i daj znać na moim blogu
    z pewnością się odwdzięczę :*
    pozdrawiam :*

    http://meeaningoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje za odwiedziny :D pozrawiam i zapraszam czesciej

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post

    poklikasz mi w 4 linki z sheinside? byłabym wdzięczna, rewanżuję się 3 komentarzami
    szczegóły tutaj http://rosewithcherry.blogspot.com/2015/01/wishlist-sheinside.html
    obs/obs? daj znać u mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna sukienka :) bardzo ładnie Ci w niej

    OdpowiedzUsuń
  7. oo,piękna sukienka!!!! :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Cute jacket :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja!
    torebkę masz prześliczną! *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację!!! Taka sukienka przyda się w każdej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna sukienka, i gratuluję obrony pracy magisterskiej :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super sukienka! Och jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna sukienka, super w niej wyglądasz :))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. I love your boots! Your whole look is just divine!

    Monica Harmony's Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniale kochana!!!
    Pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  16. Przeszło mi kiedyś przez myśl ,że może Twój zawód jest związany z prawem ,lub studiujesz prawo ,bo widziałam u Ciebie figurkę Temidy :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy1/08/2015

    O rety mogłaś chociaż uczesać się do zdjęć :-O

    OdpowiedzUsuń