niedziela, 25 stycznia 2015

25 / 01 / 15

W tym roku zima dostarcza nam wielu tematów do rozmów towarzyskich - raz śnieg , później wiosna wraca i tak na zmianę. Cóż, przynajmniej jest czym ożywić niezręczną ciszę :)
Wczoraj gdy kładłam się spać za oknem było szaro-buro, a gdy wstałam świat był piękny i biały, nie mogłam więc odmówić sobie zrobienia kilku zdjęć :)
Sweterek który mam na sobie jest jednym z moich bardziej udanych zakupów, sprawdza się zarówno w stylizacjach  bardziej jak i mniej eleganckich.
Koszulkę i spodnie kupiłam na właśnie kończących się wyprzedażach, warto jeszcze wpaść do sklepów bo teraz ceny są jeszcze niższe :)










Kurtka - Big Star/ Sweter - Top Secret/ Koszulka - American Eagle Outfitters/ Spodnie, torebka - Reserved/ Buty - Eksbut

15 komentarzy:

  1. super torebka! obswerwuje Cię! piszesz na prawde ciekawe posty! Ja dopiero zaczynam. jeżeli chcesz to możesz mi pomóc i wejśc na mojego bloga i zaobserwować! bede codziennie dodawać notki o tematyce "fashion" o kosmetykach i innych różnych tematach! na pewno się odwdzięcze. zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka <3

    Zapraszam do mnie na konkurs:http://alterations-passion.blogspot.com/2015/01/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweter fajny,spodnie też są ciekawe :-)
    pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie niestety śniegu brak :( Sweterek baaaardzo mi się podoba.
    oliivus.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny sweterek ! :)
    zapraszam do siebie, jeżeli masz ochotę. :)

    http://newhopenewlife-1996.blogspot.com/
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło nam, że wykorzystałaś nasze buty :) cały zestaw wygląda bardzo fajnie!
    Wszystkiego modnego, Eksbut!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kamizelka jest bombowa ;)
    www.thejolliness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mam bardzo podobny sweterek z blackfive :)
    zapraszam do wspolnej obserwacji i do wziecia udzialu w giveaway!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny sweterek !:)

    http://beiiser.blogspot.com :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesujące leginsy <3

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zestaw :**

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe buciki, totalnie nietuzinkowe ;)

    Pozdrawiam gorąco i zachęcam do czytania mojego nowego bloga http://shslove.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń