środa, 14 stycznia 2015

14 / 01 / 15


Muszę się Wam przyznać, że zawsze miałam obawy przed zamawianiem butów przez internet. Bałam się, że będą za duże, za małe albo zupełnie inne niż się spodziewałam ....
I trwałam tak w tym nie kupowaniu butów on-line, aż natknęłam się na stronę pantofelek24.pl. Buty na tej stronie były ładne a ceny ceny bardzo przystępne, więc pomyślałam - raz się żyje! i zamówiłam. 
Buty, które dostarczył mi kurier były takie same jak na zdjęciu na stronie internetowej, jestem z nich zadowolona i teraz pewnie już odważniej będę zamawiała buty przez internet :)












Sukienka, futrzak - sh/ buty pantofelek24.pl

32 komentarze:

  1. super ten futrzak :) obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście,buty świetne !,zawsze mi się podobały takie niudowe

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia, ładne buciki

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka i buty też piękne. Taki odcień nude pasuje prawie do wszystkiego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się nie boję zamawiać bucików przez Internet, zawsze trafiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja większość rzeczy zamawiam przez internet :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja juz kiedys zamowilam- nie przyszly w ogole...
    Swietny blog, zapraszam do mnie :) obserwuje
    love-americaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może to wina poczty, kolega wysłał do mnie przesyłkę i poczta ją zgubiła :P

      Usuń
  8. mam podobne buty tylko wyższe :) ładne zdjęcia!

    obserwuję od dawna!
    www.patt-cieslewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sukienka kochana. A buty tylko i wyłącznie zamawiam przez internet :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne klasyczne szpilki ;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Buciki bardzo ładne :)
    Też tak mam, że boję się zamawiać przez internet obuwia :)
    Jednak pewniej się czuję idąc do sklepu- szczególnie że ciężko dla mnie znaleźć idealny but :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam największy opór przy zamawianiu szpilek i sandałków. Śliczne te buciki <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczna stylizacja !! Ten futrzak świetny *.* no i sukienka - świetna!!
    http://angelika-ka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna sukienka ;D

    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj, sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie zamawiałam butów przez internet, właśnie ze względu na powody, które wymieniłaś na początku postu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto się przemóc, buty zamawiane przez internet sa często dużo tansze :) Wystarczy dobrze zmierzyć stopę i sprawdzić nasz rozmiar w tabeli na stronie sklepu :)

      Usuń
  16. Ja nigdy nie zamawiam butów przez internet bo własnie boję się że nie trafie z rozmiarem, ale może kiedyś też sie przełamie :)
    Twoje są śliczne i sama musze zacząć rozglądać się za podobnymi, bo niedługo idę na wesele i przydałyby mi się taki szpilki :)
    pozdrawiam!
    http://nada--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne szpilki ! ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Musze sobie zapisać tą stronę, ceny faktycznie są niezłe :P

    http://gloriousdolls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. sukienka jest piękna! co do zamawiania butów to ja tez zawsze się tego boję. wolę zawsze przymierzyć i mieć pewność że są dobre

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne butki, warto było:>

    OdpowiedzUsuń
  22. jaka imprezowa stylizacja <3!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne te buty. :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. jeśli chodzi o buty sportowe czy tez tego typu nie mam problemu kupić przez internet, nawet wolę. Ale myślę, że nie zdecydowałbym się na kupienie np szpilek, je jednak już bym musiała przymierzyć. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    http://odrobina-ciepla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń