wtorek, 28 listopada 2017

oczyszczanie twarzy z Delia Cosmetics

Dziś post nietypowy jak na mojego bloga - kosmetyczny. Do tej pory unikałam testowania kosmetyków, po pierwsze dlatego, że mam delikatną cerę wiec zazwyczaj wybieram sprawdzone kosmetyki, a po drugie porostu nie potrafię robić takich makijaży jak dziewczyny z filmików na instagramie.
 Firmę Delia Cosmetics znam już od jakiegoś czasu, więc gdy nadarzyła się okazja aby przetestować coś z ich produktów długo się nie zastanawiałam. 
Przyznam się Wam szczerze, że gdy paczka do mnie przyszła troszkę ociągałam się z użyciem tych kosmetyków, bałam się, że mogą mnie uczulić itp....  Zupełnie niepotrzenie, nowa linia do demakijażu dermosystem jest bardzo delikatna i nadaje się dla każdego typu cery.


  Tak naprawdę wszystkie kosmetyki z tej linii są świetne, ale nie byłabym sobą gdybym nie miała swoich ulubieńców.


Mleczko do demakijażu - jest bezzapachowe i bardzo delikatne, nie ściąga twarzy i nie podrażnia oczu. Jestem pewna, że zagości  mnie na dłużej.
Olejek hydrofilow - to dla mnie faworyt. Można go stosować na wacik do zmywania makijażu, ale również na zwilżoną wodą twarz - tworzy się wtedy fajna myjącą piana. Olejek nie natłuszcza twarzy, ale ją fajnie delikatnie nawilża.

Żel do mycia twarzy - usuwa makijaż, jednocześnie oczyszczając skórę twarzy i okolic oczu.

W skład linii dermosytem wchodzą również woda micelarna, płyn dwufazowy do demakijażu okolic oczu i ust, hipoalergiczny płyn dwufazowy oraz mgiełka tonizująca. 
Testowałyście już któreś kosmetyki z serii dermosystem od Delia Cosmetics?

sobota, 11 listopada 2017

czerwona ramoneska i ciepły szal


To już pewnie ostatnia jesienna stylizacja, pogoda za oknem zachęca raczej do zakładania ciepłych kurtek. Moja stylizacja jest bardzo prosta i sprawdzi się równie dobrze pod ciepłą kurtkę. Z racji tego, że główną rolę gra tu czerwona ramoneska wybrałam stonowane dodatki m.in. w postaci bransoletki z bursztynem od jubileo
W tym roku, żeby nie zbankrutować w grudniu, postanowiłam prezenty świąteczne zacząć kupować wcześniej. Jako miejsce gdzie możecie znaleźć fajny i niedrogi prezent np. mikołajowy mogę Wam polecić sklep jubileo, który w swoim asortymencie ma biżuterię dla każdego :)

Ramoneska - Zaful/ szal - Top Secret/ Bransoletka - jubileo




 










poniedziałek, 2 października 2017

jesienne inspiracje

1. klik            2. klik             3. klik , yellow sweatshirt              4. klik 


Przygotowałam zestawienie kilku sweterków i kurtek ze sklepu Zaful  idealnych na jesień. 
w tym roku, zresztą jak prawie każdego ;) jesienią króluje bordo, ja jak zwykle wybieram różne szarości, które moim zdaniem są mega uniwersalne. W tym sezonie nadal panować będzie szał na hafty, pamiętać jednak należy, że w tym przypadku co za dużo to niezdrowo, tzn. niemodnie :)


1. klik                       2. klik              3. klik                4. klik

jak się Wam podobają te sweterki? :)

wtorek, 22 sierpnia 2017

22 /08 / 2017


Sportowa elegancja na spacerze w lesie :D, czyli koszulka z czaszką pod marynarką.
Zestaw prosty, który można stworzyć na szybko, gdyby zamiast tej koszulki był jednokolorowy top lub koszula nadawałby się również do pracy.

Marynarka -Top Secret/ Koszulka - klik, klik/ Torebka - klik











środa, 16 sierpnia 2017

white dress

Chyba nie ma bardziej uniwersalnego letniego ubrania niż biała sukienka. Ta którą zamówiłam ze strony Zaful sądząc po zdjęciach wydawało mi się, że będzie zwiewna i idealna na lato, okazała się być plastikowym workiem :D Ale na zdjęciach wygląda dobrze:)

Sukienka - Klik, Torebka - klik












środa, 9 sierpnia 2017

haftowana koszula


Latem, gdy już spalimy sobie ramiona tak, że przez jakiś czas lepiej ich nie wystawać za bardzo na słońce idealnym rozwiązaniem są lekkie koszule. Ja postawiłam na hafty, które cały czas utrzymują się wśród trendów :)

Koszula - klik/ torebka - klik/ spódnica - Levis